Mormor betyder mycket

Detta är mina senaste tavlor som jag gjort. Texten på tavlorna hämtade jag från bodnader som hänger hemma hos min morfar (och mormor). Min mormor gick bort nyligen och det är hon som har hängt upp bodnaderna av någon anledning, antagligen för att de betydde något för henne. Efter att hon gick bort insåg man mer vad orden egenltigen betyder! Mormor betydde och betyder fortfarande väldigt mycket. Hon var/är min stora idol, en starkare kvinna och gladare människa får man leta efter länge. Dessvärre fick hon cancer, först bröstcancer som hon besegrade men sedan hittade de en tumör i magen som till sist vann över henne... Men mormor finns alltid i mitt hjärt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0