Sytt kuddfodral

Idag fick jag äntligen tummen ur och sydde nya kuddfodral till soffan. Köpte tyget på IKEA för nästan två månader sedan, men köpte samtidigt annat tyg till gardiner i köket och det gick före i prioriteringen. De var klara på några dagar men kuddarna har dragit ut på tiden. Tyvärr blev bara två av fyra helt klara då jag sydde av nålen :( Mindre lyckat... men men.... Så här ser i alla fall kuddarna ut som blev klara idag!

På fredag är det tänkt att jag och några kompisar ska julpyssla så då måste jag komma på något jag ska göra. Julkort ska jag göra en annan dag med en annan vän så det kan jag ju inte göra nu... Är ju några dagar kvar att fundera på...

Nu ska vi sova och hämta nya krafter inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0