Bröllop

Nu är jag fru till världen bästa man efter att haft en underbar dag och helg! Helt magiskt var det. Tänkte att jag skulle visa lite av det jag pysslat med till bröllopet. Är inte klar än eftersom vi ska skicka ut tackkort till alla underbara människor som var med och förgyllde vår dag på ett eller annat sätt, men ni kan få se lite bilder på det som användes i lördags, dvs. vigselprogram, festprogram, bordsplaceringskort, gästbok och lite smyckning på honörsbordet :) Nedan kommer det...
Tack än en gång alla underbara och för er som undrar så går det faktiskt om man själv vill ha inbjudninngskort eller något annat att beställa det av mig. Beroende på hur många det ska vara får man vara ute i tid då det tar ett tag och vi måste kanske träffas för att få till designen så att ni blir nöjda!! Vilket är det viktigaste för mig :)
Kram på er och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0