Julkort 2011

Nu börjar så sakta höstmörkret smyga sig på och här om dagen var det "bara" 4 månader kvar till julafton. Det börjar då blir dags att fundera på utseendet på årets julkort om man hade tänkt göra egna. Det är perfekt att sitta i höstmörkret med tändljus (kanske lite mer belysning behövs också) och pyssla ihop lite julkort, mysigt vill jag lova!

Om det är någon som vill beställa julkort och även vill att de ska vara klara i tid lagom till jul så är det dags att göra det nu:) När det gäller vanliga kort så kostar de 50kr/st men för julkort så har jag lite specialpris eftersom man ofta vill beställa mer än ett, därför gäller följande grundpriser* för julkort i år:

1st - 50kr/st
2-4st - 40kr/st
5-9st - 36kr/st
10-14st - 30kr/st
15-19st - 28kr/st
20st och fler - 25kr/st

Jag vill ha beställningar på 15 kort eller fler senast 30 september och beställningar på 14 kort eller färre senast
den 20 oktober för att hinna bli klar med alla i tid :)

Beställningarna mailas som vanligt till [email protected]

Tidigare julkort som jag gjort hittar ni här och här!

Hoppas ni har en mysig tisdagkväll, det ska jag försöka ha i alla fall trots förkylning :)
KRAM



*I grundpriset ingår handgjorda julkort i enklare desig och cellofankuvert, om något utöver det önskas så tillkommer det en avgift per kort beroende på vad önskemålet innebär. Behöver julkorten postas till dig som beställer tillkommer även porto enligt Postens portotabell. Jag ser till att de är paketerade ordentligt (men kan inte påverka hur posten hanskas med det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0