Bröllop

Massa pyssel ska ju göras till det kommande bröllopet. Mycket är redan klart men har en del kvar. Vill inte lägga ut någon bild än på det som är gjort eftersom lite får komma som en överraskning för gästerna :) men efter bröllopet så kommer det ut lite bilder på vad som är gjort. Nu vet ni vad jag pysslar med på ledig tid i alla fall :)

Just nu är alla placeringskort, gästbok och hälften av alla vigselprogram klara, så det är "bara" kvar att göra resten av vigselprogrammen och alla omslag på festprogrammen samt lite mer bordsdekorationer också. Allt går i vitt och rosa, men mest vitt! Roligt är det vill jag lova, men det tar tid... tur att det spöregnar ute nu ;)

Så ni som är nyfikna får allt hålla tillgodo till efter den 20 augusti :)

Imorgon är det bara en månad kvar... shit vad tiden gått fort... men vad jag längtar tills jag blir fru <3



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0