Friskvårdskväll

Hann aldig lägga upp bilder igår kväll för försöka senare idag igen... Tänkte gjort det imorse men... ja.. jag var lite för trött helt enkelt för att orka gå upp tidigare haha..


Nu ska jag vara med på Borås Stads friskvårdskväll och hjälpa till med att göra julkort. Igår gjorde jag tre "mallar" som deltagarna kan utgå ifrån och stämplade upp massa "god jul" så att de kan klippa och klistra :) Tänkte lägga upp någon bild sen på hur vi haft det ikväll om jag får några fina bilder med min mobil för glömde kameran hemma..

Nu ska jag ställa fram allt som kan komma till användning och snart är det fullt upp förhoppningsvis!!

Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0