Snaaaart...

..är det dags för en liten premiär här :) Eller kanske inte just här men på nätet! Kanske ska släppa det till helgen eller så väntar jag till i början på nästa vecka. Har inte bestämt mig än riktigt. Klart är att innan nästa helg så är det dags i alla fall. Vad...ja det får ni se... ;)

Nu är det annars dags att blir lite nerkladdad med färg igen för det är snart full rulle i pysselverkstaden. Inte långt kvar tills nästa helg och då är det mycket som ska vara klart! Men vad roligt det ska bli. Håller på att planera för fullt hur jag ska min monter. Det är nästan lika roligt som att måla tavlor :)

Om ni vill beställa något så mailar ni till [email protected]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0