Tavlor

Just nu håller jag på med hur mycket pyssel som helst hemma... berättar varför om ett tag, inte riktigt än ;)
Har börjat måla två stora tavlor vilket är väldigt roligt. Färgglada tavlor som kan sätta färg på ett i övrigt ganska vitt rum, vilket jag gillar.

Så här ser tavlorna ut just nu, inte klara än och som ni ser har jag lagt lite mer tid på den ena som jag kommit lite längre med. Tavlorna är 1x1m så det får plats massa roligt på!



Utanför fönstret regnar det för fullt just nu och är allmänt mörkt och höstigt, men det är väl så det ska vara innan vintern sätter sina klor i vardagen. Skönt förövrigt om vintern inte komme riktigt så snabbt som förra året, jag har gärna höst ett tag och behöver ingen snö, frost och kyla än på ett tag. Bara det är vitt ute vid jul så är jag nöjd. Mysa inne kan man ju göra ändå och slippa skotta än är rätt så skönt måste jag säga efter förra vintern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0