Byggdamm...

Om man tycker det är mysigt med byggdamm är man välkommen hem till oss!! Just nu är det ett lager med damm i heeela huset, allt från vardagsrum till minsta lilla vrå inne på toaletten. Det kan ha att göra med att vi håller på att renoverar i hallen och trappuppgången och där går det ju inte att stänga till för vi måste ju kunna ta oss upp och ner för trappan... men det borde vara förbjudet med byggdamm och damm överhuvud taget!!



På alla mina tavlor och pyssel återfinns det även byggdamm givetvis och just nu är tiden lite begränsad med just pysslande. Har lite projekt som jag bara väntar på att få ta tag i. Har tre stoora taveldukar hemma som bara väntar på att få lite färg på sig (1mx1m) och en påse med massa frökapslar från ett av våra träd som jag ska göra en krans av att sätta på dörren så där höstigt och fint och lite annat pysslande...

Skulle kunna vara hemma hela dagarna och bara pyssla för då mår jag riktigt bra!

     

Nu ska jag fortsätta bland att byggdamm och försöka göra så att vi blir klara så fort som möjligt så att det som är lite roligare går att prioritera istället!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0